» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
شاهكاری از كاپلان و نورتن در خدمت كنترل استراتژیك احمدنظری 1395/03/21 دسته بندی : کامپیوتر 0

شاهكاری از كاپلان و نورتن در خدمت كنترل استراتژیك

باسلام. دوستان عزیز این مجموعه درباره شاهكاری از كاپلان و نورتن در خدمت كنترل استراتژیك میباشد که در قالب افیس ورد ارئه میشود.

خلاصه:در مورد سازمان تعاریف بسیاری ارائه شده است. كلاسیك ها بر نقش ساختار در سازمان تاكید می كنند و نئو كلاسیك ها به انسان توجه اساسی دارند. سازمانهای مكانیكی ، سازمانهای ارگانیكی ، سازمان یادگیرنده ، سازمان به مثابه فرهنگ و انواع مختلفی از تعاریف دیگر كه هریك از زوایه ای خاص به سازمان می نگرند. اما یكی از استعاره های جالب در مورد سازمان ، تشبیه سازمان به انسان است . دراین تفكر به سازمان به مثابه موجودی زنده نگریسته می شود. اما در همه موجودات زنده ، بویژه انسان ، فاكتورهایی وجود دارد كه از آنها به عنوان علایم حیاتی نام برده می شود. ! آیا سازمان نیز علایم حیاتی دارد؟ آیا آنچنان كه فشار خون و نبض انسان حامل پیام مرگ و زندگی می توانند باشند ، می توان با اندازه گیری نبض و فشار خون سازمان نسبت به سلامت یا عدم سلامت آن آگاهی یافت؟ چارچوب كارت ارزیابی متوازن ( Balance Score Card ) یكی از روشهای نوین و مفیدی است كه كنترل استراتژیك در سازمان را برمبنای عوامل حیاتی آن امكان پذیر می سازد. این نوشتار به معرفی BSC و نحو پیاده سازی آن در سازمان می پردازد.

شاهكاری از كاپلان و نورتن در خدمت كنترل استراتژیك

دانلود مقاله ی شاهكاری از كاپلان و نورتن در خدمت كنترل استراتژیك

بررسی شاهكاری از كاپلان و نورتن در خدمت كنترل استراتژیك

دانلود پروژه کنترل استراتژیک کاپلان و نورتن

بررسی سازمان مکانیکی و ارگانیکی درحدمت کنترل استراتژیک نورتن


خرید و دانلود | 5,200 تومان
نوع فایل :word | تعداد صفحات :10
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط