» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
کار آموزی مخابرات شهرستان شوش فریدون چراغک 1394/11/13 دسته بندی : حسابداری 1

شركت مخابرات ايران از كارشناسان آگاه و متخصص در امر تلگراف ، تلفن ثابت و  سيار ، تلكس ، فاكس مايل ف ويديو تكس ، كامپيوتر ، ماهواره ، ... بهره مي گيرد و به تأسيس و توسعه و نگهداري و بهره برداري شبكه هاي عظيم مخابراتي كشور براي انتقال و ارسال علائم ، نوشته ها ، تصاوير ، صدا ، و هر گونه اطلاعات ديگر مي پردازد

فصل اول
تاريخچه مخابرات
موقعيت جغرافيايي مخابرات شهرستان شوش
ارتباط سازماني با ديگر نهادها
نمودار سازماني و توضيح دواير و واحدها
فصل دوم : 
ارتباط دايره حسابداري با ديگر واحدها
مهمترين فعاليتهاي واحد حسابداري
مهمترين فعاليت هاي كارآموز در واحد حسابداري
فصل سوم : 
ضعف ها و نتايج موجود در واحد انجام كارآموزي
پيشنهادات 
پيشنهادات و ضعف هايي كه مي توان در آينده بررسي نمود.
نتايج 

 

 

شركت مخابرات ايران ، سازماني است دولتي ، كه قانون تأسيس آن در سال 1350 تصويب شد . اين شركت خدمات ارتباط و مخابراتي بخشهاي خصوصي و عمومي و عامه مردم را در داخل و خارج كشور و با كشورهاي ديگر تأمين مي كند و از اين راه در فعاليتهاي اجتماعي ،اقتصادي ، سياسي ، بهداشتي و آموزشي كشور بسيار موثر است .مردم ايران از دير زمان به مسئله خبر رساني توجه داشته اند، در گذشته هاي دور جارچي ها در شهرها و روستا ها مردم را از خبر ها و فرمانها آگاه مي كردند، در بين شهرها نيز با افزودن آتش و بر پا كردن دود اطلاعات خود را به فاصله هاي دور مي فرستاند .

قاصدان و چابك سواران هم نامه ها و پيامها را با سرعت اسب به مقصد مي رساندند.

با اختراع تلگراف 1222 ش/1844م ، پيام رساني پا به مرحله  جديدي گذاشت و دولت ايران نيز پس از 14 سال كه از مخابره نخستين پيام تلگرافي توسط مورس گذشته بود سيم كشي تلگراف را آغاز و ارتباط با سيم را شروع كرد بدنبال  تلگراف ، استفاده از تلفن با سيم، تلفن بي سيم و راديو و تلويزيون ، ماهواره به تدريج بيشتر و بيشتر شد و تا به آنجا رسيد كه امروز شركت مخابرات ايران ، از آخرين دستاوردهاي علمي و فني داخلي و خارجي بهره مي گيرد   .و با سرمايه هايي عظيم ، دستگاههاي پيچيده الكتريكي و الكرونيكي مخابراتي را در زمين  و فضا  به كار مي گيرد تا ارتباط  بين مردم را سريعتر دقيقتر و اسانتر برقرار كند.


خرید و دانلود | 3,000 تومان
نوع فایل :ورد | تعداد صفحات :30
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط