» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
آزمون هوشي هیلدا سانتوچی حامد فرامرزی 1394/10/13 دسته بندی : پرسشنامه 0

آزمون سانتوچی یک آزمون مداد کاغذی است و از ده شکل تشکیل شده است. قبل از اجرا هر یک از تصاویر صفحات آخر را روی کارت‎های 11×5/7سانتیمتر به طور جداگانه رسم کنید، اندازه شکل‎هایی که در صفحات آخر ارائه شده است کاملا استاندارد می‎باشد، موقع ترسیم سعی کنید بزرگتر یا کوچکتر رسم نکنید زیرا اگر بزرگتر کشیده شود مشکل‌‎تر می‎شود و در صورت کوچکتر کشیدن آسان‎تر خواهند شد.

 

شيوه اجرا

یک برگ کاغذ سفید بی‎خط و یک  عدد مداد سیاه در اختیار کودک قرار می‎دهیم (خط کش و پاک کن را نباید در اختیار کودک قرار داد). پس از آماده نمودن شرایط آزمون و کودک، کارت‎ها را یک به یک به ترتیب اول کارت A (این کارت تمرینی است و نمره ندارد) سپس کارت‎های 1 تا 9 را در اختیار کودک قرار می‎دهیم و به او می‎گوئیم ( یکی مثل این روی کاغذ رسم کنید ) در این آزمون زمان نامحدود است و در طول مدت ترسیم کارت تصویر در جلو کودک و سمت چپ او قرار دارد. اگر کودک جای کارت را تغییر داد و مزاحم ترسیم او نبود اشکال ندارد ولی مواظب باشید جهت را تغییر ندهد و در صورت تغییر جهت آن را اصلاح نمایید.

 

-

خرید و دانلود | 3,500 تومان
نوع فایل :.doc | تعداد صفحات :13
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط