» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
مبلمان شهری احمد زینلی 1395/08/08 دسته بندی : پروژه و مقاله 2

مقدمه................................................................

مبلمان شهری.....................................................

ويژگي مبلمان شهري............................................

انواع مبلمان شهري...............................................

نقش مبلمان شهري در هويت و سيماي شهري.......

نتيجه گيري..................................................

منابع و ماخذ ..............................................

 

مقدمه

   در دوره ي معاصر مشکلات کلان شهرها فقط در ازدياد جمعيت، ترافيک، گراني، اقتصاد و نابه ساماني هاي زيست محيطي و ... خلاصه نمي شود؛ بلکه انواع ناهنجاري هاي رفتاري، مشکلات اجتماعي و فشارهاي روحي و رواني ناشي از سيماي ناخوشايند بصري نيز خود دلايل کافي براي افزايش مسائل زندگي مدرن شهري و تنگ تر شدن عرصه بر جامعه ي امروزي است. به يقين آرامشي که از نماي مناسب شهري در پي استفاده ي صحيح از مبلمان شهري حاصل مي شود، بي تأثير در زندگي شهروند امروزي نخواهد بود؛ به گونه اي که گاهي اين احساس، خستگي را از انسانِ خسته از کار و تلاش و هياهوي روزانه گرفته و با آرامشي پايدار، او را تا در منزل بدرقه مي کند. لذا تأثيري که سيماي آرامش بخش شهري به او عطا کرده است،پشتوانه اي معنوي بر اي ارتباط خانوادگي و به ارمغان بردن اين حس به درون خانه مي شود. با نگرشي اقتصادي و سودمندانه به اين مقوله، نتيجه اي به دست مي آيد که گاهي بسياري از طراحان مبلمان شهري

 

نتيجه گيري

  • مبلمان شهري بايد زيبايي بصري محيط را به دنبال داشته باشد.
  • خدمات شهري و عناصر آن بايد داراي چيدماني باشد که علاوه بر کاربري و خدمات رساني مناسب، آرامش روحي و رواني ساکنان را نيز فراهم کند.
  • مبلمان شهري بايد به گونه اي طراحي شود که امکان استفاده براي همه ي اقشار جامعه ام از: زن، مرد، پير، جوان، معلول و جانباز ... فراهم آيد.
  • براي داشتن مبلمان و خدمات شهري خوب مي توان با سليقه و طراحي صحيح، هنرمندانه از امکانات محلي ومصالح بومي بهره ي لازم را برد.
  • در طراحي مبلمان شهري، بايد به نکات ظريف هنري از جمله جنس مصالح، رنگ ها و مسائل اقليمي توجه ويژه داشته، بهره ي لازم را بُرد.

خرید و دانلود | 5,000 تومان
نوع فایل :word | تعداد صفحات :21
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط